Wednesday, October 15, 2014

Pinjaman Peribadi Untuk Angkatan Tentera Malaysia

Kemudahan Pembiayaan Peribadi bagi warganegara
Malaysia yang bekerja dalam Angkatan Tentera Malaysia
disediakan dengan bentuk skim mudah.. 
hanya mengambil masa beberapa hari untuk diluluskan...


- Pembiayaan Peribadi ini disediakan bersama oleh
institusi perbankan terkenal di Malaysia..
- Proses permohonan adalah 3 - 14 hari bekerja
- interest 3.2% - 4% floating rate..bayaran semula hingga 10 tahun
- Payout bank 98% - 100% drpd jumlah pinjaman
- terdapat caj konsultansi dikenakan selepas pinjaman diluluskan sahaja
- tiada sebarang wang pendahuluan diperlukan utk memohon
- yg mempunyai masalah blacklist @ CTOS @ CCRISS layak memohon*
- permohonan tidak memerlukan penjamin*
*mengikut terma dan syarat

Pemohon boleh menghantar permohonan dengan menggunakan
borang online mohon pinjaman peribadi yang disediakan...
sekiranya permohonan anda lepas, anda akan dihubungi utk urusan lanjut.
sila lengkapkan borang yang disediakan utk urusan permohonan...

Mohon Pinjaman Peribadi Kakitangan Askar


Perincian Tambahan Memohon Pinjaman Peribadi ini.
* Buat masa sekarang permohonan hanya untuk kakitangan Angkatan Tentera Malaysia sahaja.
* Pegawai berpangkat Leftenan Muda & ke atas boleh datang dari pelbagai negeri untuk memohon.
* Pemohon dari LLP (Lain2 Pangkat) hanya untuk Selangor / KL sahaja.
* Pemohon dari sektor kerajaan, gaji pokok minimum RM1,000.
* Pemohon dari sektor kerajaan minima tempoh bekerja selama 3 bulan.
* Permohonan ini hanya untuk Semenanjung Malaysia sahaja bagi memudahkan urusan.
* Sila pastikan detail yang diisi dalam borang tepat & tiada unsur hidden info

 Mohon Pembiayaan Peribadi Kakitangan Angkatan Tentera Malaysia



UPDATE 5 MAY 2016
LINK DI ATAS SUDAH TIDAK TERPAKAI.... 
DAN PENYATAAN DINYATAKAN SUDAH BERUBAH
UNTUK MOHON SKIM 
PINJAMAN PERIBADI YANG LAIN
KLIK LINK DI BAWAH

MOHON PINJAMAN PERIBADI ONLINE




*Pihak perbankan berhak tidak menghubungi pemohon
sekiranya mendapati maklumat yang diberikan tidak memnuhi 
syarat kelayakan memohon pembiayaan. So sekiranya 
anda tidak menerima sebarang panggilan / message
dalam tempoh 3 hari waktu bekerja,
anda boleh menganggap permohonan anda tidak berjaya. 


Share:

43 comments:

hafiz qulaifornia said...

Macam mane nk contact ye...and sy duduk kem area perak

Putera Helmei said...

blh isi maklumat dahulu dlm borang disediakan.. kta akan screening dahulu, skiranya lepas, baru kta akan mmbuat maklum balas. Terima kasih.

Bung nge Lawang said...

assalamuaikum , sy nak tanya .. klau gji tggl rm1k , boleh tak nk buat pinjman smpai 60k-100k untuk overlap loan koperasi tentera

Putera Helmei said...

Wslm.. xlepas..

Bung nge Lawang said...

agak2 dlm berapa ye boleh lepas ?

Naaim Subit said...

As salam...nk tnya la kalau gaji bersih 1100 pas tu buat loan dlm 35 hingga 40 k lpas x dan lg 1 saya tinggal di area bentong, pahang

Putera Helmei said...

wSLM.. sila baca perincian n syarat permohonan yang telah ditetapkan oleh pengurusan saya.. terima kasih..

Ismanazir Mat Isa said...

ada lagi ker pinjaman ni?

Putera Helmei said...

Ada.. seperti yg dimaklumkan, encik tidak lepas untuk permohonan tersebut.

azlina said...

Blh mohon lg ke utk tentera..sy di n.9

Syafiq Azlin said...

Mohon maklumbalas segera.. tq

Putera Helmei said...

masih blh memohon.. SILA BACA SYARAT PERMOHONAN DI ATAS SEBELUM MEMOHON..

Ismanazir Mat Isa said...

dah mohon tp xde reply pon

Putera Helmei said...

blh baca ayat pernyataan bawah sekali di dalam ruangan posting.. Terima kasih.

Ismanazir Mat Isa said...

ooo... ok. tengkiu admin.

Razali said...

Sy dah isi form dan submit keperluan

zairul samsudin said...

Akum...tentera yg duk kluang johor blh ke mohon di cwg.bank islm kluang

natdhirah said...

Suami sy akn brtgas di subang..awl bln 2..skrg d lbuan..wktu bile ssuai utk mmohon..?mhon pncrahan

Putera Helmei said...

Salam semua.. maaf atas kelewatan memberi maklum balas. Permohonan dari pegawai saya, buat masa sekrang ditutup buat sementara waktu.

Azlan Lan said...

Salam..masih ada lg x loan ni

Putera Helmei said...

saya masih hold lagi utk permohonan seterusnya.. minta maaf..

muhammad hanif said...

Asalamualaikom en sy nk tnye blh kew buat pinajaman tanpa pertukaran bank untuk kemasukan gaji??

joe said...

slm.ada kah masih di buka lg utk pinjaman

mohd affandy ajin said...

Llp blh wassup sye..area kl..0129857257

Camar Komando said...

Assalamualaikum & Selamat Pagi..

Permohonan Pinjaman utk Tentera..ada masalah utk buat pinjaman..?

* Interest yg rendah..
* Tempoh pembayaran yg lama..
* Dapat naikkan gaji bersih
* 3-4 hari proses
* No upfront

PM 017-9613657 for detail..
Tq

Mirdawati Mohamad said...

Saya tinggal area n9 kalau gaji tinggal 900 lebih boleh buat loan utk tutup hutang lama tak..

Hwa Jurong said...

I am Hwa Jurong, a Private Money Lender do you need a loan to start up business or to pay your bills and a corporate financial for real estate and any kinds of business financing. I also offer Loans to individuals,Firms and corporate bodies at 2% interest rate. I give out loan to serious minded people that are interested of loan if interested contact this email: hwajurong382@yahoo.com.sg or hwajurong12@gmail.com

NamiN said...

salam, boleh info bile permohonan untuk ATM LLP dibuka semula ?

Muhamad Zahir said...

Aslkm...sy tentera...ada lg x pinjaman bank rakyat utk masa skrg ni....

Nuar Dino said...

Salam...
Sy kerja di alor setar..
Bagaimana yer nk mohon loan ni??

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
stella james said...

Anda memerlukan pinjaman segera untuk menyelesaikan keperluan kewangan anda? Kami menawarkan pinjaman antara 5000.00 untuk 250,000,000.00. Max, kita ada yang boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik dengan tidak ada pemeriksaan kredit dan menawarkan 100% pinjaman asing yang dijamin dalam tempoh semasa adalah semua di sini. Kami juga mengambil pinjaman dalam euro, sterling dan dolar kadar pertukaran daripada semua pinjaman adalah 2% jika anda berminat kembali kepada kami through..stellajamesloanscompany @ gmail.com dengan Maklumat berikut:
Syarat Penggunaan
Nama:
negara:
bandar:
alamat:
Jumlah yang diminta:
Masa:
umur:
jantina:
pekerjaan:
No telefon:
terima kasih
Mrs stella

Michelle douglas said...

Adakah anda mencari dana untuk melunaskan kredit dan hutang? Adakah anda mendapati diri anda dalam sedikit masalah dengan bil yang tidak dibayar dan tidak tahu cara ke mana atau ke mana hendak pergi? Bagaimana dengan mencari firma Konsolidasi Hutang yang boleh dipercayai yang boleh membantu anda mengurangkan ansuran bulanan supaya anda mempunyai pilihan bayaran balik yang berpatutan serta ruang untuk bernafas ketika sampai akhir bulan dan bil perlu dibayar?

** Adakah anda dipaksa secara kewangan?
** Adakah anda mencari dana untuk membayar kredit dan hutang?
** Adakah anda mencari pembiayaan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri?
** Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan untuk pelbagai tujuan?
** Adakah anda mencari pinjaman untuk melaksanakan projek besar?

Kami menawarkan jenis pinjaman berikut

* Pinjaman Penyatuan Hutang * Pinjaman Perniagaan * Pinjaman Peribadi * Pinjaman Rumah * Kewangan Kereta * Pinjaman Komersil * Pinjaman Pelaburan * Penyatuan Hutang * Perancangan Perniagaan * Kewangan Pembangunan Komersial * Harta Tanah Gadai Janji * Pinjaman Kredit Buruk * Pinjaman komersial * Pinjaman modal kerja * Pinjaman pembinaan * Pinjaman kereta, * Pinjaman Hotel * Pinjaman pelajar

Kami memberi pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% dan tempoh pinjaman 1 hingga 30 tahun untuk membayar balik pinjaman (selamat dan tidak bercagar). Jangan simpan masalah kewangan anda kepada diri sendiri agar anda tidak menjadi tuan hutang atau tekanan kewangan, sebab itu anda harus menghubungi kami dengan cepat untuk menyelesaikan masalah kewangan anda. Ia akan menjadi sukacita yang hebat kepada kami apabila anda stabil secara kewangan.

E-mel: michelledouglas899@gmail.com

Aliciana castelo said...

Halo
Saya Aliciana Castelo seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan pinjaman peluang hayat. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah ia ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman hipotek? Tidak perhatikan lagi, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami meminjam wang dari orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan sebesar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan bermanfaat dan kami bersedia menawarkan pinjaman kepada anda.

Hantarkan e-mel kepada kami: (alicianacastelo@gmail.com) Terima kasih

Nurliana Novi said...

Hari yang baik untuk semua warganegara Indonesia dan juga semua ASIA, nama saya ialah Puan Nurliana Novi, saya ingin berkongsi kesaksian hidup saya di sini di platform ini untuk semua warganegara Indonesia dan seluruh Asia berhati-hati dengan peminjam di internet, Allah telah menyokong saya melalui ibu Puan Elina yang baik

 Selepas beberapa tempoh cuba mendapatkan pinjaman dari sebuah institusi kewangan, dan ditolak secara berterusan, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15,000,000 dengan peminjam pinjaman yang berbeza.

Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang teman saya yang kemudiannya mengarahkan saya kepada Puan Elina, yang merupakan pemilik syarikat pemberi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya memohon dari Puan Elina, jadi saya merombak keberanian Dan dihubungi Puan Elina.

Saya memohon untuk pinjaman sebanyak Rp500,000,000 dengan kadar faedah 2%, jadi pinjaman itu telah diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat atas pemindahan kredit, disebabkan oleh fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pinjaman Pemindahan Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen permohonan Mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya dikreditkan dengan jumlah sebanyak Rp500,000,000. Saya sangat gembira bahawa ALLAH telah akhirnya menjawab doa saya dengan memerintahkan pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang telah memberikan saya keinginan hati saya.


Mereka juga mempunyai pasukan pakar yang akan menasihati anda tentang jenis perniagaan yang anda ingin melabur dan bagaimana untuk melabur wang anda, supaya anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup anda.


Semoga ALLAH memberkati Ibu Elina kerana membuat hidup mudah bagi saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Elina melalui e-mel: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman anda

Akhirnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua untuk meluangkan masa untuk membaca kesaksian kehidupan saya yang sebenarnya tentang kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
Satu lagi nama saya adalah mrs nurliana novi, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: nurliananovi96@gmail.com

Maria Fernanda said...

Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Inilah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan bunga 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (mariafernandafinancial@gmail.com)

Dewi Rumapea said...

Salam sejahtera!
Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh puan Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada puan Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan puan Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

Augustine Junio said...

Pinjaman untuk pelbagai tujuan Kami menawarkan jumlah minima Rm 5,000.00 hingga 5 juta Rm Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Tempoh pinjaman: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan mestilah Berumur 18 tahun ke atas Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua pelanggan Untuk maklumat lanjut mengenai bonus hubungi kami melalui e-mel: (augustinejunio@gmail.com)

Angga Annisa said...

Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berulang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

Dr Robert West said...

Salam!
Saya adalah Dr Robert West, pemberi pinjaman pinjaman swasta dan pengarah urusan firma pilihan Westrade, sebuah firma berdaftar dan firma kewangan yang diiktiraf dengan laman web rasmi syarikat yang diluluskan di mana kami menawarkan pinjaman peluang masa untuk individu dan organisasi korporat di seluruh dunia. kami adalah organisasi pinjaman pinjaman kewangan yang terkenal di dunia dengan pensijilan perkhidmatan kewangan, berdaftar dan diiktiraf di seluruh dunia, di firma kewangan Opsyen Westrade, kami menyediakan pinjaman kepada mana-mana jenis kepada individu dan badan korporat di mana-mana bahagian dunia dengan mekanisme pemberian pinjaman sistem dalam talian kami di minat yang sangat berpatutan 2% hubungi kami hari ini. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada kami bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman kepada anda.
hubungi kami hari ini melalui
E-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com
semua yang kami perlukan adalah maklumat anda dalam format di bawah
 
BUTIRAN PEMOHON
1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jantina:
5) Status Perkahwinan:
6) Pekerjaan:
7) Nombor Telefon:
8) Kedudukan semasa di tempat kerja:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
11) Tempoh Pinjaman:
12) Tujuan Pinjaman:
13) Agama:
14) Pernahkah anda memohon sebelum:
15) Nama Facebook:
16) Nombor Whatsapp:
17) Nama Pengguna Instagram:
18) Adakah anda bercakap Bahasa Inggeris:
19) Tarikh lahir:

Apabila anda memohon dengan kami, anda memohon dengan syarikat yang dipercayai yang mengambil berat tentang keperluan kewangan anda. Kami akan menjaga anda melalui keseluruhan proses
Kami akan sentiasa melakukan yang terbaik untuk menentukan apa yang anda selesaikan untuk membayar balik dengan mengambil kira keadaan kewangan Peribadi semasa anda dan kemudian menetapkan jumlah pinjaman anda dengan sewajarnya. hubungi saya melalui
E-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com

Salam
Dr Robert West

Queen Jamillah said...


Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM di salah satu blog saya menghubungi Mrs Iskandar Lestari konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hutang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)atau melalui dia
BBM INVITE:{D8980E0B}

Nadira Muhammad said...

BERITA BAIK

Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
(3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
Pertubuhan diri sendiri
Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji

Augustine Junio said...

Assalamu'alaikumwr, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (augustinejunio@gmail.com) ...

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com